Projekt Varno in spodbudno učno okolje
Vodja razvojne naloge: Sabina Erjavec
Tako izkušnje kot številne raziskave (O naravi učenja, Socialni odnosi v šoli) potrjujejo, da sta dobro počutje in klima kot učinka varnega in spodbudnega učnega okolja pomembna dejavnika učne zavzetosti in uspešnosti. Pri tem pa seveda z dobrim počutjem ne mislimo na lagodnost, pasivnost ali čutno ugodje, ampak na aktivno oziroma polno vključenost v učni proces in v dejavnosti, ki jih učenci doživljajo kot smiselne, ter v skupino, v kateri se čutijo sprejete in vključene: Vključujoča šola, Varno in spodbudno učno okolje.
Z razvojno nalogo Varno in spodbudno učno okolje izvajamo delavnice z učenci in podpiramo učitelje z usposabljanjem na naslednjih področjih:
- dobri odnosi med učitelji in učenci, odnosna kompetenca, dober stik, počutje in klima;
- čustveno in socialno učenje ter empatija;
- neželeno vedenje, razlogi in ravnanje;
- medvrstniško nasilje in ranljive skupine.