Skoči na glavno vsebino

V času intenzivnega tehnološkega razvoja in hitrega načina življenja pozabljamo na pristno življenje z in v naravi. Nenehno smo pod stresom in čas se vrti vse hitreje.

Zaradi številnih šolskih obveznosti in prostočasnih dejavnosti v popoldanskem času imajo otroci malo časa za sproščen način življenja, v velikih primerih pa le tega preživijo za računalniki in televizijo.

Vrt in vrtnarjenje jim ponujata številne možnosti za izkustveno učenje v naravi. S tem, ko opazujejo rast rastlin in pridelkov od semena do plodov, ne pridobijo le znanja o rastlinah, temveč tudi o vremenu in podnebju, pomenu prsti, vode in zraka, vlogi živali na vrtu in o življenjskih ciklih v naravi. Naučijo se odgovornosti in potrpežljivosti, saj lahko hitro ugotovijo, da bodo rastline preživele le, če bodo za njih dovolj vestno skrbeli.

Vrtnarjenje je za otroke dragocena izkušnja, saj jih bo obogatila na številnih življenjskih področjih.

V vrtu pa ne le vrtnarimo, temveč je vrt tudi prostor za sprostitev in likovno ustvarjalnost. Poleg rastlin in zemlje, v katero posejemo ali posadimo rastline, potrebujemo orodje, pisane cvetlične lonce, oznake za gredice, strašila, ptičje hišice in hotele za žuželke v katerih najdejo dom številni koristni mali vrtni pomočniki. Vse te stvari lahko sicer kupimo, postane pa naš vrt, ki se za skoraj pol leta spremeni v svojevrstni bivalni prostor, še drugače privlačen, če mu vdihnemo osebno noto.

 

Cilj naravoslovnega dne je bil razvijati ročne spretnosti, domišljijo, se likovno izražati, prepoznati in obdelovati različne materiale. Materiali, ki so jih pri delu uporabljali učenci, so bili naravni in odpadni materiali iz vsakdanjega življenja.

V galeriji si lahko ogledate njihove izdelke.

 

Zapisala: ga. Tjaša Kotar

Related Images:

Dostopnost